tirsdag 2. desember 2014

Bursdagskake

Våre to små snupper ble hele 2år i begynnelsen av november. Og på selveste farsdagen hadde vi familieselskap. Utrolig koselig at alle inviterte kom.
Mamma lagde en sara bernard, og jeg lagde en marsipankake, dronning maud fromasj, smash iskake og en type marengs med krem og frukt på.
Sistnevnte kake klarte jeg å glemme og servere!
Tror jeg må være i en tidlig ammetåke altså, hvem klarer å glemme å sette den ene kaka på bordet? joda, meg!

Dagen etter familieselskapet hadde vi barnebursdag her. Utrolig grei måte å bli kvitt kakerester fra dagen før. Og ikke minst kaka jeg glemte å servere.

Glemske meg klarte å glemte å ta bilder av hele kakebordet, tok visst kun av marsipankaka. 

Marsipankaka var fylt med aprikoskrem, vaniljekrem og grovhakka krokansjokolade.
Alt av marsipan er hjemmefarget og all pynt er hjemmelaget.

Bildet er et spiselig bilde som er bestilt hos: Marion Breen 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar