søndag 25. januar 2015

Bursdagsgave til fire 2-åringer.

I denne mnd har vi vært i to doble 2-årsdager. Altså to tvillingpar som har blitt 2 år. Utrolig koselig og kjenne andre med tvillinger på samme alder.
Og så er alle jenter.
Jeg tenkte å prøve og være litt kreativ med gaven, så jeg strikka ullsokker til alle 4 jentene. Ullsokker er noe man ennå har bruk for i noen måneder fremover. Og itillegg så limte jeg sammen noen spenner til de. 
Det ene bildet viser at jeg har limt antiskli i klemma slik at de sitter godt i håret. 
Kan selv skrive under på at det er ikke mange spenner som sitter godt i det glatte og myke håret til jentene. 

Dette la jeg oppi en skattekiste til hver av de sammen med et prinsesseglass, og litt andre småting som er gøy for 2åringer (glemte å ta bilde av hele gaven).



1 kommentar:

  1. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett