torsdag 19. mars 2015

Hjemmelaga vognpose

Etter lang tid er jeg endelig ferdig med vognposen til lillebror.
Den strikka delen har lenge vært ferdig, men pga sykdom hos jentene har den ikke blitt sydd sammen før i dag.
Det er samme vognpose som jeg lagde i sommer til min niese, du kan se den ved å trykke her.

Jeg har strikket og sydd denne vognposen etter målene på vognen, så det er ikke noe oppskrift på den. Kun strikket etter eget hode.

Jeg har også sydd i en glidelås i fotenden inni posen slik at dynen inni posen kan tas ut for vask. Posen er også vendbar og kan brukes med den blå'e siden ut og strikkesiden inn. 

Nå er vogna komplett ferdig, mangler bare å strikke hentesettet til lillebror.

Stoff: Stoff og stil
Glidelåser: Stoff og stil
Garn: Rubin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar