fredag 5. september 2014

Stem stem stem.

Min kjære venninne Tone er med i en konkurranse og trenger stemmer.
Ja, det er samme Tone som var med i kakekrigen, og som er hjernen bak bloggen http://toneskaker.blogspot.no.

Hun deltar med oppskriften på nyyyyydelige tarteletter.
Lik oppskriften hennes og hjelp henne på vei i konkurransen.

Og så vil jeg absolutt anbefale og prøve ut oppskriften. Det er samme oppskrift hun brukte i kakekrigen på tv, og de er helt sinnsykt gode !!!!

Alt du trenger og gjøre er å trykke på linken under, og trykk på "lik". 
Hun blir også veldig glad om du deler det på facebook.



Og med det vil jeg ønske alle mine lesere en riktig god helg.
Det kommer snart et nytt innlegg med det jeg har hatt på pinnene den siste tiden ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar