søndag 25. januar 2015

Dagens antrekk

I dag har vi vært i bursdag til to skjønne små prinsesser som ble hele 2 år.
Jeg har lenge tenkt på å sy kjole til snuppene mine, så på fredag gjorde jeg det. Veldig gøy å se ferdig resultat på, og at jentene godkjente kjolene.
Jeg sydde også matchende hårbånd til.

Planen var i utgangspunktet og lage helt lik kjole til de, men jeg hadde beregnet feil mengde stoff. Så da ble de motsatt av hverandre. Ble egentlig mer fornøyd med det, for de har så veldig mye likt tøy ellers.

Sy-mal på kjolen: stoff og stil
Stoffer: Stoff og stil
Hårbånd: samme sløyfe som på kjolen, men egenkomponert bånd rundt.


1 kommentar:

  1. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    SvarSlett