søndag 24. mai 2015

Dåp for minstemann

I dag har vi hatt dåp for minstemann. Han var eksemplarisk og sov gjennom hele gudstjenesten og dåpen. En utrolig flott dag sammen med nærmeste familie.


Etter litt søking på Google fant jeg ut hvordan jeg ville ha bordkortene. Alt jeg trengte for å lage de, er kjøpt på hobbyhimmelen i Kristiansand. Det er pyramider som kan åpnes. Pyntet med bilder av minsten og litt småtteri. 
Og for å gjøre det litt gøy for ungene, så la jeg søte små poser med noen nonstop i inni bordkortene.




Selve dåpskaka lagde jeg også selv. Min aller første 2etasjes kake. 
Det var sjokoladekake i begge etg. I nederste del var det kvikklunsj krem og sjokoladesmørkrem, og i toppen var det firkløverkrem og sjokoladesmørkrem. 
Trekt og pyntet i fondant. All pynt er også hjemmelaget. 
Dette må være den kaken jeg har laget som jeg er aller mest fornøyd med.



3 kommentarer:

  1. Du er så fantastisk flink med de kakene dine! Så moro å ha laget alt sjøl. Gratulerer med skjønningen og dåpsdagen, :)

    SvarSlett
  2. Du er vel skjønn. Tusen takk for kjempe koselig kommentar. 😊 ja, er ekstra morro når alt et hjemmelaga.

    SvarSlett
  3. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett