fredag 27. januar 2012

Sy- og strikke magasinet

Nå har jeg begynt med et nytt prosjekt, og det er å strikke Mariuskofte til mannen. Jeg begynte å strikke på den forrige fredag og holder fortsatt på med den. Det tar sin tid å strikke over så mange masker, så trenger nok et par uker til før jeg er ferdig med den. Men jeg skal prøve å få sydd litt iløpet av helgen.

Ellers har jeg en anbefaling til andre som liker å sy. I oktober så begynte jeg å abbonere på "Sy magasinet" og angrer ikke et sekund. Det følger med symal og oppskrift til alt som er avbildet i bladet. Det er alt fra barneklær, dameklær, dameklær pluss, interiør (som puter, grytekluter, pynt osv).

Å så er jeg veldig redd for at "Strikke magasinet" også havner i postkassa mi etterhvert. Det er samme type blad som sy magasinet bare det er med strikkeoppskrifter. Bladene kan ikke kjøpes i butikk, men det er jo genialt å kunne gi bort et abbonement på slike blader i f.eks bursdagsgaver.


God helg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar