torsdag 2. februar 2012

Tupperware

For noen uker siden var jeg på tupperware demonstrasjon hos en nabo. Har helt glemt å oppdatere. Men da kjøpte jeg denne smartingen her:

Det er samme prinsipp som en sprøytepose, bare enklere (synes jeg).
I denne går det akkurat en pakke med vaniljekrem. Når jeg brukte den første gang på lørdag så fylte jeg i en hel pakke, men det anbefaler jeg ikke å gjøre. Den ble veldig full og litt vond å klemme ut av.
Mye lettere når det ble mindre i.
 Mye greiere å kunne fylle bollene etter de er ferdig stekte, enn å skulle stresse med det før steking. Å når du er ferdig med å fylle alle bollene, så er det bare å skru på lokket og sette den kaldt. Da kan du bruke det senere istede for å kaste det. Da var det bare melis og kokos igjen før bollene var klare for servering :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar