mandag 6. februar 2012

Lag ring av gammel knapp

 Sist vi var på besøk hos mormor og morfar, fikk jeg en liten boks med mange knapper i forskjellige størrelser, farger og fasonger. Den var etter oldemor, så det var mange gamle knapper i. Denne knappen var det bare en av. Hadde det vært to, var planen å lage det som øredobber, men det var det ikke. Så da ble det en ring. Det første jeg måtte gjøre var å bruke en tang for å knipe av den "ringen" under knappen. Det eneste jeg trengte for å lage dette som en ring, var selve ringen + smykkelim. Det smykkelimet som jeg har brukt her, er kjøpt på Stoff og Stil og funker kjempe bra. Så var det bare å begynne å lime. Var ikke så mye lim som skulle til. Jeg lot den stå slik over natten for å tørke. Og dagen etter...



...hadde jeg en ny ring :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar